Härarbete och Handelsbanken TV

Har ”Härarbetat” en stund. I Halland. Det är mulet men ganska varmt fortfarande. Snart ska visst vintern komma har jag förstått. Tur att jag bytte till vinterdäck för ett tag sedan.

”Härarbetet” har bl a bestått av ett svar till vår centrala informationsavdelning som ville ha min uppfattning om Handelsbanken TV för en publicering på vårt intranät. Kul att få frågan och kul med uppmärksamheten. Jag har twittrat inslagen varje dag sedan starten. Inslagen är väldigt bra och proffsiga så det känns bra att försöka förmedla budskapet.

Bra inslag om allt mellan himmel och jord som rör vår privatekonomi. http://tv.handelsbanken.se/

Helgen börjar närma sig sitt slut. Snart dags att bege sig mot Borås igen. Får se om jag hinner med ett träningspass ikväll också. Skulle kännas bra.

Vill du veta mer om ”Härarbetet” kan du läsa här http://interesting.org/

Ett svar to “Härarbete och Handelsbanken TV”

  1. Gunilla Lööf Says:

    Härarbete tycker jag är ett fantastiskt bra ord. Jag ägnade mig en hel del åt det under min aktiva tid. Hela familjen uppskattade det inte det vet jag…….

Kommentera

